Laboratuvar Eğitimi Sertifikası
Laboratuvar Eğitimi Nedir? Laboratuvar Eğitimi Neden Gereklidir ?
Laboratuvar Yönetimi, katılımcılara Laboratuvar Yönetimi için Laboratuvar çalışanları ve sorumlu personellerin farkındalığını arttırmak, gerekli kavram ve terimlerin tanıtılması adına hazırlanmıştır. Kişisel ve mesleki gelişimine katkı sağlamak isteyen kişiler için hazırlanmıştır.
Laboratuvar Yönetimi Sertifika programında 21 ayrı konu başlığı geniş olarak ele alınmakta ve Laboratuvar sektöründe çalışan veya çalışmak isteyen kişilere detaylı bir eğitim paketi sunulmaktadır.
Laboratuvar Yönetimi Sertifika Programı ilgili konularda katılımcıların mesleki gelişimini arttırmayı hedeflemektedir.
Laboratuvar Yönetimi Eğitimi İçerisinde; Kimya, Laboratuvar, Veteriner Hekim, Laboratuvar Teknikleri, Mikrobiyoloji, Sağlık Biyoloji, Moleküler Biyoloji ve Genetik, Veteriner Hekim vb. sektörlerde öğrenci olarak veya iş hayatında bulunan kişilerin en çok ihtiyaç duyduğu eğitimleri barındırmaktadır.
Eğitim içeriğinde bulunan 21 ayrı konu başlığının detayları ise şu şekildedir;
-GMP – İyi Üretim Uygulamaları
-GLP – İyi Laboratuvar Uygulamaları
-GHP – İyi Hijyen Uygulamaları
-ISO 17025:2015 Laboratuvar Akreditasyonu
-ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi
-ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi Eğitimi
-ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Eğitimi
-Hijyen ve Sanitasyon Eğitimi
-Tıbbi Malzeme Yönetimi Eğitimi
-Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi
-Hasta ve Çalışan Güvenliği Eğitimi
-ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
-Risk Analizi Eğitimi
-Sağlık Kurumlarında Hijyen Eğitimi
-Tıbbi Dokümantasyon Eğitimi
-Sağlık Kurumlarında Etik Eğitimi
-Sağlık Kurumlarında Risk Yönetimi Eğitimi
-Epidemiyoloji Eğitimi
-Toksikoloji Eğitimi
-Biyomedikal Kalibrasyon Eğitimi
-Metot Validasyonu ve Ölçüm Belirsizliği Eğitimi
Programlarını içinde barındırmakla beraber 150 uzaktan eğitim saati sürmektedir.
GMP- İyi Üretim Uygulamaları Eğitimi İlaç, Kozmetik ve Gıda sektörünü kapsamaktadır. Geçtiğimiz yıllarda deterjan ve temizlik ürünlerinin de kozmetik sınıfında yer alması ve Kozmetik Yönetmeliğinin kabulüyle birlikte bu ürünleri de kapsamı içerisine almıştır.
GLP – İyi Laboratuvar Uygulamaları Eğitimi Kimya, ilaç, parfüm, çevre, gıda analizi ve kalite kontrol gibi sektörlerin laboratuvarlarında temel bir ihtiyaç haline gelen standarttır. Yurt dışı ayaklı çalışan firmalarda GLP standardına uygun olan laboratuvarlarda işlem sağlanması ön şart olarak talep edilmektedir.
GHP İyi Hijyen Uygulamaları Eğitimi gıda üretim tesislerinin hijyenik yapılandırılmasını, temizleme ve dezenfeksiyon işlemlerini, gıda işleme kalitesini ve her işlemde uygulanacak olan hijyenik basamakların uygulanmasını içeren bir standarttır.
Personel hijyeni,
Çalışan sağlığı,
Çalışma şartları,
Tesis ve ekipman bakımı,
Gıda temas yüzeylerinin hijyeni,
Pest kontrol,
Atıkların uzaklaştırılması,
Su kalitesi,
Tuvalet ve el yıkama alanları,
Çapraz kontaminasyonun önlenmesi
ISO 17025 Laboratuvar Akreditasyonu Eğitimi genel hatlarıyla ele alındığında Kalite Yönetim Sistemlerini ve Laboratuvar için Gerekli olan teknik şartların birleştirilmesiyle ortaya çıkan bir standart olarak görülmektedir.
-ISO/IEC 17025 Standardının Tarihçesi
-Neden Revizyon Yapıldı?
-ISO/IEC 17025:2017 standardı
-Temel Değişiklikler
-2017 ile 2005'in Genel Karşılaştırması
-Standardın Yapısı
1 Kapsam
2 Atıf yapılan standart ve/veya dokümanlar
3 Terimler ve tarifler
4 Genel gereksinimler
5 Yapısal gereksinimler
6 Kaynak gereksinimleri
7 Proses Gereksinimleri
8 Yönetim Sistemi Gereksinimleri
Günümüzde giderek artan rekabet ortamında, şirketlerin başarmak zorunda oldukları ana hedefler vardır. Bunların içinden bazı hedefler kritiklik açısından ön plana çıkmaktadır
• Müşteri İhtiyaçlarını Karşılayabilmek
• Maliyetleri Azaltarak, Verimliliği Arttırmak
• Yeni Ürün ve Hizmetleri Pazara Sunmak
Şirketler için artık "herkesin elinden gelenin en iyisini yapması" bu hedefleri yakalamak için yeterli bir çözüm olamamaktadır. İlk başta gerekli olan, herkesin ne yapması gerektiğini bilmesidir. İşte ISO 9000 bu hedefleri gerçekleştirebilecek bir kalite sistemi oluşturmak amacıyla kullanılabilen bir Kalite Yönetim Sistemi modelidir. Ayrıca ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi üretim kuruluşlarının yanı sıra turizm, finans, sigortacılık, sağlık, v.b. diğer hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşlarda da uygulanabilecek esnek bir standarttır.
Her geçen gün daha da küçülen dünyamızın kaynaklarının sonsuz olmadığı, ürün ve faaliyetlerin çevre etkilerinin yerel ve bölgesel kalmayıp, global olduğu artık tüm dünyada kabul edilmiştir. Bu bilinç çevresel etkilerin yasal uygulamalardan ziyade piyasa kuvvetleri ile kontrol edilmesi ihtiyacını da beraberinde getirmiştir.
Artık global pazarda var olabilmek insana verilen değer ve saygıyla ölçülmektedir. Bugünün tüketicisi beklenti ve ihtiyaçlarının en üst düzeyde karşılanmasının yanı sıra, kendisine yaşadığı çevreye ve dünyaya değer verilmesini, saygı gösterilmesini talep etmekte ve piyasada bunu sorgulamaktadır.
Bu gelişmeler işletmelerin çevre ile etkileşimlerini kontrol altında tutabilmelerini ve çevre icraat ve başarılarını sürekli iyileştirebilmelerini sağlayacak yönetim sistemlerine ihtiyaç bulunduğu gerçeğini ortaya çıkarmıştır. Avrupa birliği ile entegrasyonda da en önemli konulardan olan Çevre ; ayrıca Çevre ve Orman Bakanlığının da yaptığı denetimlerde bu standardın isteklerine paralel konuları içermektedir.
İşletmelerin çevreye verdikleri veya verebilecekleri zararların sistematik bir şekilde azaltılması ve mümkün ise ortadan kaldırılabilmesi için geliştirilen yönetim sistemine Çevre Yönetim Sistemi adı verilir.
ISO 45001 standardının ana yapısı, ISO 9001 standardında son yapılan düzenlemeye uygun şekilde 10 maddeden oluşmaktadır. Standardın temel yaklaşımı, işletmelerin çalışma ortamı risklerini düşürmek, çalışanların can güvenliğini artırmak ve daha güvenilir çalışma koşulları yaratmak için işletmelere bir çerçeve oluşturmaktır. Özellikle küçük işletmelerde ISO 45001 standardı, iş sağlığı ve güvenliği ve çevre konularında, sadece bir kişinin sorumlu olmasına imkan vermektedir. Ayrıca bu standart, işletme üst yönetimini daha fazla sistemin içine çekmektedir. Liderlik konusu, iş sağlığı ve güvenliği sisteminde daha fazla ele alınmaktadır.
İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi standardıdır. Standart, çalışanlara yönelik hastalık, yaralanma, kaza gibi işle ilgili riskleri belirlemeyi ve önleyici tedbirler yardımıyla bunlardan kaçınmayı amaçlamaktadır.
20 yılı aşkın süredir iş sağlığı ve güvenliği yönetim sistemleri için gereksinimleri ve en iyi uygulamaları tanımlayan standart olan BS OHSAS 18001'in 2018 yılında yerini alan ISO 45001 günümüzde 80'den fazla ülkede uygulanmaktadır. Eski standardın üzerine inşa edilen standart, ISO yönetim sistemi standartları için oluşturulan yüksek seviyeli yapıyı takip ederek, mevcut sistemlere entegre edilmesini nispeten kolaylaştırır. Ortak konular arasında liderlik, bağlılık ve organizasyonun bağlamı yer alır. Spesifik gereklilikler yasal şartlar ve diğer şartlara odaklanır ve iş güvenliği politikaları, tehlike değerlendirmeleri ve risk yönetimi gibi kriterleri ele alır.
ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği standardı;
Bu standart uygunluğun değerlendirilmesi için kullanılan şartları içerir. Ek A, standardın şartlarının yanlış̧yorumlanmasını önlemek için açıklayıcı bilgiler sağlamaktadır.
“Not' olarak gösterilen bilgi, dokümanın anlaşılması veya kullanımı amaçlıdır. Madde 3'te verilen “Terimler ve Tarifler' Terminolojik verileri destekleyen ilave bilgiler sağlar ve terimin kullanımı ile ilgili hükümler içerebilir.
Kuruluşunuzda ISO 45001‘i başarılı bir şekilde uygulamak için aşağıdaki gereksinimleri karşılamanız gerekir:
Planlayın: İş yükü, çalışma saatleri, liderlik ve kurumsal kültür, sağlıklı çalışma koşulları ve risk planlaması dahil olmak üzere İSG hedeflerinin belirlenmesi
Uygulayın: Dış kaynak kullanımı, satın alma ve yüklenicilerle ilgili olarak tanımlanmış önlemlerin, süreçlerin, sağlık ve güvenlik politikalarının uygulanması.
Kontrol edin: Organizasyon içindeki sağlık ve güvenlik hedeflerinin düzenli olarak gözden geçirilmesi, yasal ve diğer gerekliliklerin yanı sıra organizasyonel ve sosyal faktörlerin performansının izlenmesi.
Önlem alın: Tam anlamıyla başarılı bir İSG politikası sağlamak için gerekli görülmesi halinde, süreç ve önlemlerin adaptasyon çalışmaları ve iyileştirilme faaliyetleri.
ISO 45001, her büyüklükteki ve sektördeki şirket ve kuruluş için geçerlidir. Standart küçük kuruluşların bile faydalanabileceği ve uygulayabileceği şekilde tasarlanmıştır.
ISO 45001 standardı başarılı bir İSG yönetim sistemi kurulması ve uygulaması için karşılanması gereken, belirli bir yapı ve gereksinimler dizisi sağlamak üzere tasarlanmış ve on maddeye ayrılmıştır. 1'den 3'e kadar olan bölümler standardın daha iyi anlaşılmasına yardımcı olacak; standardın kapsamı hakkında ayrıntılar, bağlayıcı atıflar, terimler ve tanımlar sağlarken, 4'ten 10'a kadar olan bölümler gereksinimleri içerir.
Ayrıca;
Yeni standart üst yönetime düşen sorumluluğun arttırılması sağlanmıştır.
ISO 45001'de tedarikçiler ile alt işverenlerin de iş sağlığı ve güvenliği şartları detaylı olarak ele alınmış. OHSAS 18001 tehlike odaklı yapılandırılmışken, ISO 45001 risklerin tespit edilmesi ve yönetilmesi odak noktası olmuş.
ISO 45001'de risk, çalışan, işyeri gibi tanımlarda köklü değişiklikler yapılırken; takip, ölçüm, etki, iş güvenliği süreç ve performansı gibi yeni tanımlar eklenmiş.
Diğer standartlar ile entegrasyonu kolay hale getirilmiştir.
Eğer işletmeniz şu anda OHSAS 18001 belgesine sahipse, yeni ISO 45001 standardının yürürlüğe geçme tarihinden (Mart 2018) itibaren üç yıl içerisinde bu standarda geçmeniz gerekmektedir.
Gelişen teknoloji sayesinde üretim teknikleri her ne kadar ilerlemiş olsa da, teknolojinin sebep olduğu çevre kirliliği faktörü; özellikle gıda sektöründe hijyen açısından olumsuz bir takım etkilere sebep olur. Dolayısıyla her geçen gün hijyen konusundaki risklerin artması, bu konuda daha dikkatli olmayı gerektirir. Geleneksel veya uzaktan eğitim şeklinde çalışan firmalar ise bu konuda gıda sektöründe yer alan çalışanlar ve yöneticiler için hijyen ve gıdanın insan sağlığına uygun hale getirilmesi anlamına gelen sanitasyon eğitimi vermektedir. Böylece firma içerisinde bulunan tüm bireyler, üretim sürecinde ürünün elde edilme aşamasından pazara sunulduğu ana kadar; üretim süreci boyunca hijyen koşullarını sağlamak için nelere dikkat edilmesi gerektiği hakkında kapsamlı bilgi sahibi olur.
Sağlık Hizmetlerinde Malzeme Yönetiminin Kapsamı
Sağlık Hizmetlerinde Malzeme Hizmetleri Döngüsü
Malzeme Yönetiminde Karşılaşılan Temel Sorunlar
Malzemelerin Sınıflandırılması
Hastanelerde Lojistik Yönetimi
Envanter Yönetiminin Kapsamı
Lojistik Yönetiminde Kritik başarı Faktörleri
Mal Kabul Sürecinde Numune Sistemi
Barkodlama
Barkod Sisteminin İşletmeye Sağladı Yararlar
Sağlık sektöründeki toplam kalite yönetiminin iyileştirilmesine yönelik gerek özel teşebbüs gerekse de devlet tarafından yapılan uygulamaların, her geçen gün sağlık sektörünün önemli bir paydasını oluşturan hastaların memnuniyetine yönelik olarak farklılaştığı ve geliştiği görülmektedir.
Sağlık hizmetlerinin sunumunda müşteri odaklı yaklaşımın benimsenmesi ve sağlıkta toplam kalite yönetimi çalışmalarının ve uygulamalarının önem kazanmaya başlaması, küresel rekabetin hızlandığı günümüzde kaçınılmaz bir olgu olarak karşımıza çıkmaktadır. Sağlık sektöründeki toplam kalite yönetiminin iyileştirilmesine yönelik gerek özel teşebbüs gerekse de devlet tarafından yapılan uygulamaların, her geçen gün sağlık sektörünün önemli bir paydasını oluşturan hastaların memnuniyetine yönelik olarak farklılaştığı ve geliştiği görülmektedir.
Hasta ve Çalışan Güvenliği Sertifika Programında meslek etiğinin yanında daha güvenli bir süreç için yapılması gereken temel hususlar ve konulara değinilmektedir. Hasta ve Çalışan Güvenliği Eğitiminde değinilen konuları kısaca özetlemek gerekirse;
Hasta kimlik bilgilerinin tanımlanması ve doğrulanması,
Sağlık hizmeti verenler arasında iletişim güvenliğinin geliştirilmesi,
İlaç güvenliğinin sağlanması,
Kan transfüzyonunda güvenli uygulamaların sağlanması,
Enfeksiyon risklerinin azaltılması,
Hasta düşmelerinin önlenmesi,
Güvenli cerrahi uygulamalarının sağlanması,
Sıra beklemeden kaynaklanan olumsuzlukların önlenmesi,
Çalışan güvenliği için gerekli önlemlerin alınması,
Temel yaşam desteği sürecinin güvence altına alınması (Mavi Kod uygulaması),
Yenidoğan ve çocuk güvenliğinin sağlanması (Pembe Kod uygulaması),
Hasta ve çalışanların fiziksel saldırı, cinsel taciz ve şiddete maruz kalmalarına karşı gerekli güvenlik tedbirlerinin alınması vb. şeklinde sıralanabilir.
Müşteri Memnuniyeti her alanda farklı süreçler ile karşımıza çıkmaktadır. Müşteriler ile doğru iletişimin kurulması gerek satış öncesi gerek satış sonrası süreçlerde gereken desteğin doğru şekilde verilebilmesi önemli bir husus olarak karşımıza çıkmaktadır.
Riskin önceden saptanabilmesi, ortaya çıkmadan önlem alınabilmesi tüm iş yerleri için en önemli hususların başında gelmektedir. Riskin önceden saptanıp değerlendirilebilmesi ve kontrol altında tutulabilmesi gerek hammadde kaybının gerekse oluşabilecek diğer sorunların önüne geçilebilmesinde önemli rol oynamaktadır.
Risk Değerlendirmesi konusunda yeni yaklaşıma göre İşverenler, işyerlerinde özel risklerden etkilenebilecek çalışanların durumunu da kapsayacak şekilde sağlık ve güvenlik yönünden Risk Değerlendirmesi yapmakla yükümlüdür.
İşveren risk değerlendirmesi sonucuna göre alınması gereken koruyucu önlemlere ve kullanılması gereken koruyucu ekipmana karar verir.
Sağlık Kurumlarında Hijyen Eğitimi programının amacı ilgili konudaki personele uygulanması gereken prosedürlerin anlatılması, konuyla ilgili farkındalığın arttırılması ve hayati önem arz eden Sağlık Kurumlarında hijyen seviyesinin optimum düzeye çıkarılmasını hedeflemektedir.
Tıbbi Dokümantasyonun şeffaf ve doğru şekilde yapılabilmesi hasta için ileride doğabilecek olan sorunlarda müdahalenin daha kolay yapılabilmesini, gereken durumlarda ilgili veriye rahatça ulaşılabilmesi açısından hayati önem arz etmektedir.
Tıbbi Doküman Ve Dokümantasyonun Tanımı
Tıbbi Dokümantasyonun Tarihçesi
Tıbbi Dokümanların Genel Özellikleri
Tıbbi Dokümantasyonun Hasta Açısından Önemi
Tıbbi Dokümantasyonun Hastane Açısından Önemi
Tıbbi Dokümantasyonun Doktor Açısından Önemi
Tıbbi Dokümantasyonun Adli Tıp Açısından Önemi
Tıbbi Dokümantasyonun Halk Sağlığı Açısından Önemi
Hasta Dosyalarının Kullanım Alanı
Hasta Dosyası İçinde Bulunması Gereken Formlar
Hasta Dosyalarının Gizliliği
Dosya Saklama Süreleri
Yapılan Sağlık Kayıtlarından Elde Edilen Verilerin Kullanımı
Sağlık Kurumlarında gizlilik asla göz ardı edilemeyecek konuların başında gelmekte ve hasta güvenliğinin, etik ilkelerin ve hastanın ilgili personele olan güveninin korunması açısından en önemli konuların başında gelmektedir. Etik kurallara uymayan bir sağlık kurumunun güvence verebilmesi imkansızdır.
Etik: insanların kurduğu bireysel ve toplumsal ilişkilerin temelini oluşturan değerleri, normları, kuralları, iyi – kötü, doğru – yanlış gibi durumları ahlaksal açıdan araştıran bir felsefe dalıdır ve çoğu zaman AHLÂK FELSEFESİ olarak adlandırılmaktadır.
Etik İlkeler
Etikle İlgili Kavramlar
Sağlık Meslek Etiği İlkeleri
Özerkliğe Saygı İlkesi (Otonomi)
Yararlılık İlkesi
Aydınlatılmış Onam İlkesi
Adalet İlkesi
Sadakat / Sözünde Durma İlkesi
Sır Saklama İlkesi
Gerçeğe Uyma İlkesi
Sözcülük
Etik Sorunlar ve Etik Karar Verme
Etik Kurullar
Sağlık Mesleği Mensupları ile İlgili Suç Tanımları vb. konulara değinilmektedir.
Riskin önceden saptanabilmesi, ortaya çıkmadan önlem alınabilmesi tüm iş yerleri için en önemli hususların başında gelmektedir. Riskin önceden saptanıp değerlendirilebilmesi ve kontrol altında tutulabilmesi gerek hammadde kaybının gerekse oluşabilecek diğer sorunların önüne geçilebilmesinde önemli rol oynamaktadır.
Epidemiyoloji kelime anlamı olarak bir toplumda oluşan hastalık, kaza ve sağlık konusunu ilgilendiren durumların nüfusa göre dağılımını, halk üzerinde görülme sıklığını ve bu durumları etkileyebilecek tüm faktörlerin incelenmesini konu almaktadır.
-Toksikoloji Sertifikası
TANI-Zehirlenme bulguları
Otopsi
Örnek Alma ve Saklama Koşulları
Örnek alma tekniği
İdrar
DOKU
ETKEN MADDELER
Etilen glikol
METALLER
CYANİDE
ARSENİK
Solvent
İLAÇ
Maddenin yapısı
Birden fazla madde
Alım-ölüm süresi
Analiz?
Öldürücü düzey
Postmortem değişimler
Orijinal madde metabolize olur
Biyomedikal Kalibrasyon, doğruluğundan şüphe edilmeyen, çeşitli analiz ve testlerle ortaya konulmuş standartların kullanılarak test ve ölçüm aletlerinin doğruluğunun ölçülmesi ve hata payının tespiti anlamına gelmektedir.
Eğitim içeriğinde bulunan konu başlıklarına alt tarafta yazılan maddeler örnek gösterilebilir;
Tıbbi Cihaz Yönetimi
Tıbbi Cihazlarda Performans Ölçümleri ve Kritiklik Seviyeleri
Hastabaşı monitörü kalibrasyonu
EKG cihazı kalibrasyonu
Tansiyon aleti kalibrasyonu
Elektrokoter kalibrasyonu
İnfüzyon pompası kalibrasyonu
Tıbbi cihazlarda kabul toleransları
Metot Validasyonu ne demek?
Bir metodun veya ölçüm prosedürünün önceden belirlenen çerçeveye uygunluğunun tarafsız biçimde test edilerek yazılı verilerin işlenmesiyle kanıtlanmasıdır. Metot Validasyonu oluşturulan ve denenen bir metodun uygulama performansını belirlemek için yapılan test ve ölçme işlemlerinin bütününe verilen isimdir.
Ölçüm Belirsizliği nedir ?
Uygulanan testler veya metodlar yardımıyla bulunan verilerin doğruluk aralığının belirlenmesi ve bu belirlenen değerlerin istatistiksel ve matematiksel açıdan metodlara ve şüpheye dayalı bir tahminsel hesaplamasından sonra ortaya çıkan ölçüm sonucundaki tam doğruya ulaşamayan belirsizliğe Ölçüm Belirsizliği adı verilmektedir.
Her ölçülen değerin doğruluğu şüphelidir. Doğru veriye tam olarak ulaşmak her zaman mümkün olmamakta ve bu durum şansa dayalı olarak gerçekleşebilmektedir.
Eğitim İçeriği:
Doğrulama ve Geçerli Kılma Kavramları
Doğrulama ve Geçerli Kılma Performans Parametreleri
Performans Parametrelerinin Seçimi
Doğrulama ve Geçerli Kılma Çalışmalarının Planlanması
Metot Çalışma Aralığı
LOD ve LOQ
Lineerlik
Spesifiklik/Seçicilik
Kesinlik
Gerçeklik
Tekrarlanabilirlik
Tekrarüretilebilirlik
Sağlamlık
Doğrulama ve Geçerli Kılma Çalışmalarının Raporlanması
Verilerin Kontrolü ve İstatistiki Yöntemler
Grubbs Testi
Horrat Eşitliği
Anova Testi
T Testi
Ölçüm Belirsizliği Tanımı
Ölçüm Belirsizliği Hesaplama Yöntemleri
Ölçüm Belirsizliği Bileşenleri
Belirsizlik Kaynaklarının Sınıflandırılması
Ölçüm Belirsizliğinin Raporlanması
Belirsizlik Bütçesi
Örnek Çalışmalar
Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; Seçeceğiniz Üniversite Onaylı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza Yurtiçi Kargo ile alıcı ödemeli olarak eğitim süreniz bittikten sonra EN GEÇ 20 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.
Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi diğer iş başvurusu yapan adaylara karşı bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında yer almaktadır. Kişisel ve Mesleki gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitelerimiz tarafından verilen sertifikalar kamu ve özel sektörde geçerlidir.
Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 50 puandır.
1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.
İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.
''Eğitime Katıl'' butonu ile kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile yapabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir.
•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı ile gerçekleştirebilirsiniz.
•0850 333 57 37
•Whatsapp Danışma Hattımız: 0544 226 50 60
•bilgi@kariyerpark.com