Kariyer Asistanım
MENÜ
Eğitim Sepetim 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}}.00 TL {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}}.00 TL
{{sepet.urun_sayisi}} Adet
4.97
(100)

Çağrı Merkezi Temsilcisi Sertifikası

Çağrı Merkezi Temsilcisi, katılımcılara Çağrı Merkezi için gerekli kavram ve terimlerin tanıtılması adına hazırlanmıştır.

Çağrı Merkezi Temsilcisi, katılımcılara Çağrı Merkezi için gerekli kavram ve terimlerin tanıtılması adına hazırlanmıştır.

ÇAĞRI MERKEZİ TEMSİLCİSİ EĞİTİMİ SERTİFİKASI

Çağrı Merkezi Temsilcisi Sertifikası

Çağrı Merkezi Temsilcisi Nedir?  Çağrı Merkezi Temsilcisi Eğitimi Neden Gereklidir?

Çağrı Merkezi Temsilcisi, katılımcılara Çağrı Merkezi için gerekli kavram ve terimlerin tanıtılması adına hazırlanmıştır. Kişisel ve mesleki gelişimine katkı sağlamak isteyen kişiler için hazırlanmıştır.

ÇAĞRI MERKEZİ TEMSİLCİSİ YETİŞTİRME PROGRAMI

Günümüzde artık birçok kurumsal firma, müşterilerine daha kolay ulaşmak ve kaliteli hizmet vermek adına çağrı merkezi sistemlerinden faydalanıyor. Dolayısıyla mevcut veya potansiyel müşterilerin şirket hakkındaki görüşleri ve yapacağı seçimler, bireyin tamamen çağrı merkezinden aldığı hizmet veya bilgilendirmenin ne kadar tatmin edici olmasına bağlı bir durum. Bu yüzden çağrı merkezi çalışanlarının veya bu konuda kariyer yapmaya yeni karar verenlerin iyi bir eğitimden geçmesinde fayda var. Bunun içinse bilgisayarı ya da tableti olan herkesin faydalanabileceği uzaktan eğitim programları mevcut. Zamanı kısıtlı ve özellikle çalışan bireyler için oldukça kullanışlı olan bu eğitim sistemi sayesinde kişiler edindikleri bilgiler doğrultusunda daha bilinçli birer çalışana dönüşürken, iş arayan kişiler ise özgeçmişlerini olumlu etkileyecek bir ekleme yapma imkânına sahip oluyorlar.

Firmalar Açısından Alınacak Eğitimin Önemi

Müşterilerin; özellikle de firma ile ilk kez tanışacak olanların edineceği ilk izlenimler tamamen çağrı merkezi personelinin verdiği hizmetin kalitesine bağlıdır. Buna göre çalışan bireyin müşteriye güven vermesi, tam olarak bilgilendirmesi, zorlu kişiler karşısında sabırlı ve hoşgörülü olması, her zaman pozitif bir tutum takınması yani kısacası firmayla ilgili müşterinin kafasında soru işaretleri bırakmaması gerekir. Bireyin faydalanacağı uzaktan eğitim paketlerinde tüm bu niteliklerle ilgili ayrıntılı bilgi mevcuttur. Ayrıca olası zorlu durumlarda ne gibi alternatif çözümler üretilmesi gerektiğiyle ilgili örneklendirmeler ve açıklamalar da eğitim paketinin içerisinde yer alır.

Çağrı Merkezi Temsilcisi Görevleri Nelerdir?

Müşteri ile kurulacak ilişkilerde en önemli görevi üstlenen çağrı merkezi temsilcileri, şirketin en önemli pozisyonlarından birinde yer alır. Dolayısıyla bu alanda kariyer yapmak isteyen kişilerin verilecek görevleri karşılayacak niteliklere sahip olması gerekir. Çağrı merkezi personelinin görev tanımları arasında ise şunlar yer alır;

  • Müşterinin istekleri doğrultusunda bilgilendirmeyi ve yönlendirmeyi en doğru şekilde yapmak
  • Kendisine verilen kişisel hedefleri gerçekleştirmek
  • Müşterilerin sorunlarına en yapıcı şekilde çözümler sunmak
  • Telefon görüşmelerinde müşteriyi uygun birimlere aktarmak ve verilen bilgileri sisteme doğru bir şekilde girmek
  • Kendisine verilen hedefleri gerçekleştirmek ve kotasını tamamlayabilmek için müşteri datalarını inceleyip uygun olanları arayarak satış gerçekleştirmek

Örnek Sertifika ; 


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.

Eğitim Sonunda ; Seçeceğiniz Üniversite Onaylı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza Yurtiçi Kargo ile alıcı ödemeli olarak eğitim süreniz bittikten sonra EN GEÇ 20 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

Kazanımlar


Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi diğer iş başvurusu yapan adaylara karşı bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında yer almaktadır. Kişisel ve Mesleki gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitelerimiz tarafından verilen sertifikalar kamu ve özel sektörde geçerlidir.

Eğitim Süreci

Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 50 puandır.
1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?


''Eğitime Katıl'' butonu ile kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile yapabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. 

 

BAŞVURU SÜRECİ


•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı ile gerçekleştirebilirsiniz.

İLETİŞİM

•0850 333 57 37
Whatsapp Danışma Hattımız: 0544 226 50 60
bilgi@kariyerpark.com

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.